tirsdag den 12. november 2013

Overvejelser omkring problemformuleringen

Overvejelser omkring problemformulering til eksamen.


  • Hvordan skaber vi et didaktisk design, der fremmer læring og videndeling hos eleverne gennem udnyttelse af forskellige digitale læremidler og udnyttelse af deres uformelle kompetencer?

  • Udvikling hen imod at eleverne er medredaktør på videndeling af digitale læremidler.
  • synliggørelse af vores mange tiltag både
    •  socialt via legepatrulje, akt
    • digitalt via en fælles blog om læremidler og bøger, Bitten, Anne og Anette
    •  og udenlands samarbejde.(Anne, Kaja, Lydia)
    • Møns klint patrulje - elever der formidler(Anne)
    • læsestrategier via læsevejlederen (Lisbeth)
    • Matematikvejlederen (Susanne)
Hvem skal i spil for at løfte opgaven og skabe en udvikling?
  • vejlederne
  • eleverne
  • ledelsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar